BEYAZ KOD TATBİKATI Hastanemiz bünyesinde kalite standartları gereği gerçekleştirilen Beyaz Kod Tatbikatı 2. kat Genel Cerrahi Servisinde 02.12.2024 tarihinde gerçekleştirilmiştir. Senaryo gereği hastanemiz Genel Cerrahi Servisinde yatmakta olan hastamız köye giden servis saati geldiği için taburcu olmak ister.Hemşire doktorun ameliyatta olduğunu ameliyatı bittikten sonra gelip kendisini muayene edip sonra taburcu edeceğini.muayene etmeden hastayı taburcu edemeyeceklerini ve doktoru beklemeleri gerektiğini söyler.Bunun üzerine hasta kısa bir süre bekledikten sonra yanında refakatçi olarak kalan kızı ile birlikte tekrar hemşire deskine gelir.Yüksek seslerle bağırarak doktorun neden gelmediğini köy servisinin saatinin geldiğini söyleyerek hemşirelerin üzerine yürür.Hemşire hanımların ikazı ve sakinleştirme çabalarına aldırmayan hasta ve yakını daha çok bağırmaya başlar.Hemşire hanım o esnada 1111' i arayarak Beyaz Kod verir.Güvenlik görevlisine düşen Beyaz Kod uyarısı güvenlik şefi tarafından diğer güvenlik personellerine bildirilir.Olay terine hızlı bir şekilde gelen gelen güvenlik ekibi hasta ve hasta yakınını olay yerinden uzaklaştırarak durumu kontrol altına alır.Hemşire hanımlar sakinleştikten sonra şikayetçi olmayacaklarını söyledikleri için verilen Beyaz Kod sonlandırılarak Beyaz Kod formu doldurularak Kalite Birimine teslim edilir.
Sitemizde sizlere daha iyi hizmet verebilmek için gizliliğe uygun şekilde çerezler kullanmaktayız. Çerez politikamızı inceleyebilirsiniz. Çerez Politikası